• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична сторінка

Методична сторінка

Методичну роботу в Зміївському ДНЗ (ясла-садок)№3 здійснює вихователь – методист Лисенко С.В., яка разом із завідувачем Афанасьєвою І.І. слідкує:

- за створенням науково – методичних, організаційно-педагогічних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників;

- організацією системи роботи, спрямованої на активізацію творчого потенціалу та збагачення досвіду педагогічних працівників;

- впровадженням в практику роботи закладу інноваційних технологій та досягнень кращого педагогічного досвіду;

- вивченням стану організації освітньо – виховного процесу, умов забезпечення психічного та фізичного здоров’я дошкільників, рівня їх життєвої компетентності;

- вивченням рівня знань, умінь та навичок дошкільників відповідно до державних стандартів;

- організацією освітньо – виховного процесу, інформаційно - просвітницької роботи серед батьків вихованців з питань розвитку, виховання та навчання дітей.

Методична робота в дошкільному закладі базується на таких засадах:

• відповідність системи методичної роботи сучасному соціальному замовленню суспільства і держави;

• науковість методичної роботи;

• комплексний характер методичної роботи, що передбачає єдність і взаємозв'язок усіх сторін і напрямків підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;

• систематичність, послідовність, наступність, безперервність, масовість.

• творчий характер методичної роботи, максимальна активізація діяльності педагогів;

• конкретність, урахування особливостей роботи дошкільного закладу, індивідуалізація та диференціація у підході до педпрацівників;

• єдність теорії і практики, оперативність, гнучкість та мобільність методичної роботи;

• колективний характер при розумному співвідношенні групових та індивідуальних, формальних і неформальних, обов'язкових і добровільних форм та видів методичної роботи, самоосвіти педагогів;

• створення сприятливих умов для ефективної методичної роботи, творчих пошуків педагогічних працівників.

Основними компонентами змісту методичної роботи в дошкільному закладі є:

- отримання знань педагогами;

- уміння їх реалізувати на практиці;

- наявність результативності в педагогічній роботі;

- створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та навчально-виховного процесу з дітьми

Основні завдання та напрямки роботи ЗДО на 2018-2019 навчальний рік.

Провідною регіональною науково-методичною темою 2018-2019 року визначено:

«Шляхи реалізації Закону України «Про освіту» в контексті забезпечення сталого розвитку України та її європейського вибору»

Розпочавши роботу щодо реалізації Закону України «Про дошкільну освіту» в аспекті науково-методичної теми:

«Удосконалення професійної компетентності вихователів закладу шляхом використання сучасних інтерактивних методів роботи в організації освітньо-виховного процесу ».

Педагогічний колектив визначив такі пріоритетні напрямки на 2018-2019 навчальний рік.

- національно-патріотичне виховання;

- мовленнєва компетентність дошкільників.

- наступність ЗДО та школи

Нормативне забезпечення планування освітнього процесу в ЗДО у 2018-2019 навчальному році

Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2015 № 446 «Про затвердження гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності»

Лист МОН від 17.08.2017 № 1/11-8268 “Про Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році”

Лист МОН України від 13.06.2018 № 1/9-386“Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році”

Наказ МОН України від 19.12.2017 №1633 “Про затвердження Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти”

Лист МОН «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах» від 13.06.2017 № 1/9-322

Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів (наказ МОЗУ від 24.03.2016 № 234)

Основні завдання та напрямки роботи ДНЗ на 2019/2020 навчальний рік.

Провідною регіональною науково-методичною темою 2019/2020 року визначено:

« Освіта в зростанні інтелектуального, культурного, духовно-морального,

економічного потенціалу суспільства та особистості»

Розпочавши роботу щодо реалізації Закону України «Про дошкільну освіту» в аспекті науково-методичної теми:

«Удосконалення професійної компетентності вихователів закладу шляхом використання сучасних інтерактивних методів роботи в організації освітньо-виховного процесу».

Педагогічний колектив визначив такі пріоритетні напрямки на 2019/2020 навчальний рік.

-Продовження роботи з забезпечення якості освітнього процесу по формуванню мовленнєвої компетенції дитини дошкільного віку.

-Удосконалення роботи з ігрової діяльності як провідного виду діяльності дошкільників.

-Формування наступності в педагогічному процесі ЗДО та Нової української школи для створення єдиної динамічної та перспективної системи спрямованої на безкризовий розвиток у новій для дитини соціальній ситуації.

Нормативне забезпечення планування освітнього процесу в ДНЗ у 2019/2020 навчальному році

Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2015 № 446 «Про затвердження гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності»

Лист МОН від 10.06.2019 № 1/9-365 “Про Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у дошкільних навчальних закладах у 2019/2020 навчальному році”

Наказ МОН України від 19.12.2017 №1633 “Про затвердження Примірного переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти”

Лист МОН «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році» від 02.07.2019 № 1/9-419

Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів (наказ МОЗУ від 24.03.2016 № 234)

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.